Ako prebieha doručenie paletových zásielok?



  DORUČENIE NA KONKRÉTNY DEŇ

  • Pri doručovaní sa snažíme maximálne vyhovieť požiadavkám našich zákazníkov a naplánovať dodanie na konkrétny termín. Často sa stretávame s potrebou doručiť zásielku napríklad na chatu, chalupu alebo inú špecifickú adresu. Požadovaný termín prosím napíšte do poznámky v objednávke, prípadne nás kontaktujte telefonicky.

  • Majte na pamäti, že napriek všetkému úsiliu nemôžeme túto službu garantovať na 100%. V niektorých prípadoch môže dôjsť k neplánovaným okolnostiam, ako sú nehody, technické poruchy, nepredvídateľné dopravné situácie a ďalšie faktory, ktoré môžu ovplyvniť jej realizáciu.


  TELEFONICKÁ AVIZÁCIA PRED DORUČENÍM

  • Pri objednávaní prepravy vždy volíme službu CALL, čo znamená, že by mal vodič vopred zavolať a informovať o približnom čase doručenia.

  • Pre hladké doručenie je ZÁSADNÉ, aby sa Vám vodič dovolal. Preto prosíme, aby ste prijímali všetky prichádzajúce hovory. Pokiaľ sa vodič nedovolá, zásielka bude odvezená späť a ďalší pokus o doručenie prebehne až nasledujúci pracovný deň.


   DORUČENIE ZÁSIELKY

  • Preprava je realizovaná prostredníctvom prepravnej služby RABEN. Všetky vozidlá sú vybavené sklopnou hydraulickou plošinou, ktorá uľahčuje manipuláciu s tovarom pri vykládke.

  • Vodič má obvykle k dispozícii paletový vozík, pomocou ktorého je možné paletu presunúť na vhodné miesto, napríklad do garáže alebo na iné dostupné miesto podľa možností terénu. 


   VYLOŽENIE A KONTROLA ZÁSIELKY

  • Po vyložení po Vás bude chcieť vodič podpísať odovzdávací protokol.

  • Pred podpisom prepravného listu dôrazne odporúčame starostlivo skontrolovať obsah a stav zásielky. Väčšina tovaru (krbové vložky, kachle, palety s materiálom) sú balené v priehľadnej fólii a tovar tak možno kontrolovať jednoduchým pohľadom.


  PREVZATIE ZÁSIELKY

  • Pokiaľ je všetko v poriadku, zásielku môžete od vodiča prevziať. Svojím podpisom potvrdzujete, že ste prevzali zásielku v poriadku.

  • Ak objavíte nejaké poškodenie, zásielku NEPREBERAJTE. Vodič v takom prípade odvezie zásielku späť. Zásielka je poistená a samozrejme Vám zašleme nový tovar. Nebudú Vám účtované žiadne viaceré náklady. V prípade, že sa jedná o drobné poškodenie, odporúčame sa s nami obratom spojiť a splečne sa dohodneme na ďalšom postupe.

  • Prevzatím poškodeného tovaru, alebo prevzatím bez záznamu v prepravnom liste dopravcu, preberáte riziko, že reklamácia nebude uznaná. Poisťovňa môže oprávnene argumentovať, že zásielka v čase prevzatia bola v poriadku.


   ĎALŠIA MANIPULÁCIA SO ZÁSIELKOU

  • Cena dopravy zahŕňa iba prepravu tovaru na určené miesto a jeho vyloženie pomocou sklopného čela nákladného vozidla. Štandardná služba nezahŕňa žiadne ďalšie manipulačné práce, ako je prenášanie zásielky na iné miesto, sťahovanie do interiéru (napr. do domu či bytu) alebo prevoz na inú adresu.

  • Pokiaľ je na mieste doručenia k dispozícii pevná a rovná plocha umožňujúca manipuláciu s paletovým vozíkom (napr. spevnený chodník, asfaltová alebo betónová plocha), môže vodič zásielku zložiť na také miesto – napríklad do garáže alebo na príjazdovú cestu.

  • Je dôležité mať na pamäti, že vodič nie je vybavený na zložitejšiu manipuláciu, najmä ak je terén nerovný, príliš mäkký (tráva, štrk) alebo inak nevhodný na použitie paletového vozíka. Pokiaľ si prajete zaistiť doručenie tovaru priamo do interiéru alebo na iné miesta mimo dosahu štandardného vykladacieho postupu, odporúčame využiť špecializované sťahovacie služby.



%s ...
%s
%image %title %code %s